Automatyzacja procesów

Automatyzacja procesów

W systemie c2a główny nacisk położono na maksymalne zautomatyzowanie procesów związanych z komunikacją prowadzoną w ramach biura Call Center.

Podczas utrzymania kontaktu z klientem wiele zadań wykonywanych jest podobnie np. wysyłka e-maila powitalnego po utworzeniu konta lub poinformowanie o realizacji zgłoszenia, aby Ci to ułatwić stworzyliśmy moduł automatyzacji procesów obsługi który pozwoli zaplanować kolejne zadania do wykonania w następstwie zmian określonych parametrów. Wszystko po to aby usprawnić pracę agentom jak i całemu zespołowi.

Scenariusze rozmów

Scenariusze rozmów

W pracy agenta telemarketingowego często działanie odbywa się w ramach określonego scenariusza. Otrzymanie zgłoszenia reklamacyjnego na określony numer telefonu, wymaga podjęcia kroków - zadania rozmówcy specyficznych dla danego procesu pytań.

dowiedz się więcej

Szablony treści

Szablony treści

Aby maksymalnie zautomatyzować proces obsługi kampanii e-mail, SMS w systemie c2a możliwe jest definiowanie szablonów zawartości. Szablony mogą być personalizowane przy użyciu bogatego słownika parametrów przypisanych do klienta, leada czy sprawy do załatwienia. Podczas wysyłania wiadomości z szablonu, parametry podmieniane są na odpowiednie wartości.

dowiedz się więcej

Schematy procesu

Schematy procesu

Dzięki schematom procesu można zaplanować szereg akcji na konkretne dni od pojawienia nowego leada lub klienta w systemie. Możemy pierwszego dnia wysłać wiadomość powitalną, a w kolejne dni wysyłać informację o usługach w ofercie czy opisywać poszczególne funkcjonalności naszej usługi. Dany lead lub klient na podstawie określonych warunków, w trakcie procesowania jednego schematu, może przechodzić na kolejny.

dowiedz się więcej

Hooksy

Hooksy

Aby w pełni integrować system c2a z ekosystemem firmy go wykorzystującej możliwe jest wywoływanie dodatkowych procesów nazywanych Hooksami w następstwie określonych zdarzeń.

dowiedz się więcej

Automatyczne Kampanie

Automatyczne Kampanie

W systemie c2a można tworzyć automatyczne kampanie telefoniczne, SMS, E-mail dla rekordów już istniejących w CRM lub dla nowych importów. W systemie można zdefiniować czas trwania kampanii, ilość oraz częstotliwość prób kontaktu.

dowiedz się więcej

Konsole pracy

Konsole pracy

Dobre zorganizowanie pracy przekłada się na wymierne jej efekty. Znacznie wydajniej pracuje się, gdy można się skupić na wykonaniu konkretnego zadania. Do tego właśnie w systemie c2a są konsole pracy. Dzięki nim Agent będzie mógł się maksymalnie skupić na tym, co ma do zrobienia.

dowiedz się więcej

Dialer

Dialer

Dzięki automatycznemu nawiązywaniu połączeń Twoi pracownicy będą działać efektywnie, ponieważ dialer będzie nawiązywał połączenia tylko wtedy kiedy będzie to możliwe. W ilości którą agenci będą w stanie obsłużyć.

dowiedz się więcej

System c2a jest idealny dla Twojej firmy?

Świetnie! Kliknij w poniższy link i złóż zamówienie.

 

Zamawiam