Przeglądanie w czasie rzeczywistym aktywnych połączeń wraz z możliwością zarządzania, monitorowanie zajętości agentów i kolejek, balansowanie obciążenia. Panel c2a umożliwia supervisor-om odsłuch rozmów na żywo, wraz z możliwością podpowiadania agentowi bez wiedzy rozmówcy.
Monitorowanie Contact Center
![Monitorowanie Contact Center](/sites/default/files/styles/large/public/grupa-funkcjonalnosci/2018-09/monitorowanie-contact-center.png?itok=FgYwOZ_6)
![Agenci](/sites/default/files/funkcjonalnosci/2018-09/agenci%281%29.png)
Agenci
![Kolejki](/sites/default/files/funkcjonalnosci/2018-09/kolejki.png)
Kolejki
![Połączenia na żywo](/sites/default/files/funkcjonalnosci/2018-09/polaczenia-na-zywo.png)
Połączenia na żywo
![Dashboard konsoli](/sites/default/files/funkcjonalnosci/2018-09/dashboard-konsoli.png)
Dashboard konsoli
![Dashboard kolejek](/sites/default/files/funkcjonalnosci/2018-09/dashboard-kolejek.png)
Dashboard kolejek
System c2a jest idealny dla Twojej firmy?
Świetnie! Kliknij w poniższy link i złóż zamówienie.