Integracja z centralą telefoniczną

Integracja z centralą telefoniczną

Firma Vars Sp. z  o.o. i jej marka iFON.pl są obecne na rynku od 2004 roku, i nieprzerwanie dostarcza wysokiej jakości usługi telekomunikacyjne dla firm w Polsce i za granicą. Wiele lat doświadczeń bogatych w wiedzę techniczną i zbudowanie zgranego zespołu pozwoliło na stworzenie systemu c2a od podstaw, dokładnie takiego jakiego sami chcielibyśmy używać.

System c2a powstał w 2013 roku jako alternatywa dla wszystkich tych systemów klasy CRM, które integrację z centralą telefoniczną traktują jako jeden z modułów. W systemie c2a centrala telefoniczna stanowiła od samego początku podstawę dla której stworzyliśmy szereg funkcjonalności. Takie podejście umożliwia pełne wykorzystanie potencjału naszej wirtualnej centrali. Przekrój obecnych w systemie c2a funkcji pozwala na wykorzystywanie go, jako głównego systemu do zarządzania relacjami z klientem w firmie.

 

Wykonywanie połączeń

Wykonywanie połączeń

Podstawowa funkcjonalność centrali telefonicznej to wykonywanie połączeń. W systemie c2a, aby wykonać połączenie masz szereg możliwości, możesz to zrobić ręcznie wystukując z klawiatury lub keypad-a dowolny numer.

dowiedz się więcej

Odbieranie połączeń

Odbieranie połączeń

Pracownik Contact Center w swojej codziennej pracy odbiera setki połączeń, aby ułatwić mu to zadanie system c2a posiada funkcjonalność pełnego rozpoznawania numeru dzwoniącego. Automatycznie podpowiadany są możliwe akcje do wykonania w kontekście dzwoniącego kontaktu.

dowiedz się więcej

Nagrywanie połączeń

Nagrywanie połączeń

Kwestie prawne i ew. spory, których źródłem jest przeprowadzona rozmowa telefoniczna, można rozwiązać, tylko odtwarzając jej przebieg. Jedynym wiarygodnym źródłem informacji jest w tym przypadku nagranie połączenia.

dowiedz się więcej

Kolejkowanie połączeń

Kolejkowanie połączeń

Kierowanie połączeń przychodzących do Contact Center w optymalny sposób, to ważna cecha naszej centrali telefonicznej. Taki optymalny sposób kierowania połączeń to kolejkowanie.

dowiedz się więcej

Interaktywne menu głosowe

Interaktywne menu głosowe

W sprawnie działającym Contact Center dzwoniący klient powinien być w jak najszybszy sposób skierowany do właściwego konsultanta mogącego obsłużyć jego zapytanie czy zgłoszenie. Aby to umożliwić wykorzystywana jest funkcjonalność naszej centrali o nazwie interaktywne menu głosowe (IVR).

dowiedz się więcej

Zaawansowane funkcjonalności centrali

Zaawansowane funkcjonalności centrali

Dzięki swojej modułowej budowie i bazowym założeniu uzupełniania centrali telefonicznej o funkcje CRM i automatyzacji, system c2a pozwala na wzbogacenie standardowych funkcjonalności centrali o szereg zaawansowanych rozwiązań. Rozwiązania te pozwalają jeszcze lepiej i sprawniej kierować ruchem połączeń.

dowiedz się więcej

System c2a jest idealny dla Twojej firmy?

Świetnie! Kliknij w poniższy link i złóż zamówienie.

 

Zamawiam