CRM

CRM

Moduł CRM przechowuje w zorganizowany sposób wszystkie dane na temat Twoich klientów i relacji z nimi.

W jednym miejscu znajdziesz wszystkie informacje o ostatnim kontakcie i kanałach tego kontaktu.Pracując w systemie c2a użytkownik może stworzyć bazę stałych klientów. Rekord klienta stałego w odróżnienia od potencjalnego, może przechowywać szereg danych dodatkowych. CRM ułatwia tworzenie spersonalizowanych kampani sprzedażowych, w znaczący sposób poprawia jakość obsługi klienta.

Klienci i potencjalni

Klienci i potencjalni

Jest to usystematyzowana baza rekordów klientów oraz leadów z szybkim dostępem do przechowywanych informacji, załączników, zaplanowanych lub wykonanych akcji takich jak połączenie telefoniczne, e-mail, SMS.

dowiedz się więcej

Importy

Importy

Aby uniknąć konieczności ręcznego wprowadzania każdego rekordu system posiada wbudowaną funkcję rozbudowanych importów.

dowiedz się więcej

Organizer

Organizer

Czytelny kalendarz z planowaniem spraw do załatwienia oraz przypomnieniem o zbliżającym się terminie, to podstawa sprawnego funkcjonowania każdego projektu. Aby w pełni móc zarządzać kontaktami z klientem w systemie c2a są zadania połączone z kalendarzem, razem tworzące moduł organizera.

dowiedz się więcej

Baza Wiedzy

Baza Wiedzy

Powtarzalne problemy klientów po ich obsłużeniu warto zapisać w formie artykułu bazy wiedzy. Baza taka może służyć wewnętrznym potrzebom firmy, a także z czasem być opublikowana np. na stronie internetowej w dziale Pomoc. Do tego celu stworzyliśmy moduł w systemie c2a o nazwa Baza wiedzy.

dowiedz się więcej

Sprzedaż

Sprzedaż

Aby umożliwić pełną analizę efektywności przedsiębiorstwa od pozyskania leada, aż po finalne dopięcie sprzedaży konieczny jest także miernik tej sprzedaży, czyli wysokość wystawionej faktury.

dowiedz się więcej

Kampanie

Kampanie

W systemie c2a można tworzyć automatyczne kampanie telefoniczne, SMS, E-mail dla rekordów już istniejących w CRM lub dla nowych importów. W systemie można zdefiniować czas trwania kampanii, ilość oraz częstotliwość prób kontaktu.

dowiedz się więcej

Ticketowanie

Ticketowanie

Wykorzystując moduł Spraw do załatwienia wraz z możliwością dostosowania słownika statusów i rezultatów, można z powodzeniem stworzyć funkcjonalność ticketowania. Ticketowanie to możliwość odbierania zgłoszeń serwisowych, gwarancyjnych, czy supportowych od swoich klientów drogą elektroniczną wraz z możliwością zarządzania takim zgłoszeniem online.

dowiedz się więcej

Raportowanie i eksport danych

Raportowanie i eksport danych

System c2a posiada wbudowany szereg zaawansowanych raportów, dotyczących agentów i monitorowania połączeń Contact Center, jak również analizy danych zgromadzonych w CRM. Raporty w zależności od przeznaczenia i typ, mogą być prezentowane na ekranie, w formie tabeli i wykresów.

dowiedz się więcej

Grafik Pracy

Grafik pracy

Jeśli biuro Contact Center pracuje w trybie zmianowym konieczne jest automatyzowanie i odzwierciedlenie systemu zmianowego w systemie CRM. W systemie c2a służy do tego moduł grafiku pracy, w którym możliwe jest określenie interwałów czasowych na dni tygodnia i przedziały godzinowe.

dowiedz się więcej

Panel klienta

Panel klienta

Każdy rekord wprowadzony w systemie c2a jako klient na koncie danej organizacji, może uzyskać dostęp do swoich danych w celu ich poglądu i uzupełnienia. Udostępniony może zostać mu login oraz hasło umożliwiające zalogowanie się i wykonanie powyższych czynności.

dowiedz się więcej

System c2a jest idealny dla Twojej firmy?

Świetnie! Kliknij w poniższy link i złóż zamówienie.

 

Zamawiam